Második élménybeszámoló - hajosutak.com

2. Élménybeszámoló –

A Harmony of the Seas felfedezése

Ez volt az első igazi utazásom a cégnél, amely során Kata kolléganőmmel volt lehetőségünk elmenni Harmony of the Seas hajóra, amely Barcelonából indult. A látogatásunk 2016. júniusában történt meg.

Az indulásnál hamarabb mentünk ki Barcelonába, amit hopp-on hopp-off busszal jártunk be, majd piacoztunk egyet, illetve egy szuper tapassal és churrossal zártuk a napot.

Nagyon jó elhelyezkedésű volt a Hotel Rialto, ahol megszálltunk. A szobánk nagyon jól nézett ki, és a reggeli is finom volt. Megkóstolhattam végre az igazi Serrano sonkát, amely hozta a hozzá fűzött reményeket.

A Harmony of the Seas:

A Harmony of the Seas  az első igazi nagy hajós élményem volt, már kívülről látva a nagysága is lenyűgözött. Ahogy beléptünk a hajóra elragadott a belső sétálóutca, és a középső részen kiállított autó. Itt rengeteg látnivaló volt, ellenben nem volt annyi időnk, hogy mindent meg tudjunk nézni, illetve kipróbálni.

Számomra a következők voltak igazán maradandóak: a jégkorcsolya pálya és a korcsolya show. Nagyon jó volt a Grease előadás a színházban, hiszen alapból szeretem a filmet, így nekem ez remek élményt nyújtott, ráadásul legelöl ültünk, így egészen közelről tekinthettem meg a darabot.

A hajó hátuljában lévő vízi színház kiemelkedően egyedi volt a technikai elemeinek köszönhetően, illetve nagyon kreatív és érdekes részeket is láthattam az előadáson.

Mivel óriási hajóról beszélünk a hajó körbejárása elég fárasztó volt, de nagyon megérte!

A hajón számtalan étterem van, mi a hot dogosnál ebédeltünk, majd ittunk egy kávét a Starbucksban. Megnéztük a robotkaros italkészítést, ami valóban nagyon egyedi volt.

Kata kipróbálta a szörny csúszdát, én a nem mertem, így én videóztam. Csak a sikolyokra emlékszem, illetve az arcokra ahogy kiérkeztek a csúszdából. Ez nagyon szórakoztató és vicces volt.

Az esték mindig emlékezetesek voltak. Az étteremben remek menüt szervíroztak. Egyik este velős húst, másik este pedig tenger gyümölcseit szolgáltak fel. Az este zárásaként mindig elmentünk bulizni. Vagy élőzenés helyre ültünk egy bárba, vagy a discoban táncoltunk. Sajnos a bárban megesett, hogy nagyon lassan kerültünk sorra a pultnál.

A Harmony of the Seas hajót mindenkinek ajánlom, aki szeretné kipróbálni ezeket a nagy hajókat. Főleg gyermekkel utazóknak lehet érdekes ez a hajó, hiszen tele van Dreamworks figurákkal és különböző jelmezes animátorokkal. Szerintem 60 éves korig mindenki jól tudja itt érezni magát, viszont az idősebbek nem biztos, hogy ki tudják használni a csúszdát, a szörf szimulátort a kötélpályát, vagy a kori pályát. Persze vannak kivételek, én is ismerek bevállalós embereket, ebből a korosztályból. 🙂

ÉRTESÜLJÖN ELSŐKÉNT A KIVÁLÓ HAJÓÚT AJÁNLATOKRÓL!

A csillaggal jelölt mezők kötelezően kitöltendők.

Adatvédelmi tájékoztató

Az Adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, az adatkezeléshez a szolgáltatás (ajánlatadás) igénybevétele céljából hozzájárulok.*
igen

Hozzájárulok, hogy az adatkezelőtől (For Two Kft.) marketing anyagokat kapjak.