Azamara Pursuit hajómegtekintés

2007-ben alakult meg az Azamara Cruises, a mostani Azamara Club Cruises elődje, mely igazi deluxe hajótársaság. Az Azamara Club Cruises eddig két hajóval- Azamara Journey és Azamara Quest- rendelkezett. A hajótársaság egyik legnagyobb különlegessége az, hogy igazán egzotikus kikötőket, városokat ismerhetünk meg az egyedi útvonalaknak köszönhetően. The Amazing Evenings programjai során pedig megtapasztalhatjuk a helyiek életformáját, s az izgalmas gasztronómiai fogásokból sincs hiány.

Az Azamara hajótársaság megvásárolt egy hajót, melyet a Chantiers de l’Atlantique vállalat 2001-ben a St. Nazaire-i hajógyárban épített meg.  Ezt a hajót idén (2018) újították fel, s az Azamara Pursuit nevet kapta. Augusztus 1-től szeli ismételten a habokat, az utasok Észak-Európai majd mediterrán útvonalakon tudják megtapasztalni az Azamara Pursuit exkluzív szolgáltatásait.

2 éjszakát tölthettünk el az Azamara Pursuit fedélzetén, a szállásunk pedig egy balkonos kabin volt.

Az első nap a fedélzetre való megérkezésünk után elfoglaltuk kabinunkat, s felfedeztük a hajót.

Felfedeztük a Mosaic kávézó kínálatát, ahol a finom kávék mellé kalóriamentes édesítőt is kaptunk.

A kávézóban ínycsiklandó kis süteményeket, szendvicseket is megkóstoltuk.

Azamara Pursuit - hajosutak.com

A Pursuit fedélzetén a művészetek kedvelői is megtalálják számításukat, mivel egy kisebb galériába gyűjtöttek össze szebbnél szebb festményeket, műalkotásokat.

A fő-és büféétteremben minden nap tematikus ételek is helyek kapnak, a klasszikus, megszokott ételek mellett, melyet Chef Monica és az ő csapata alkot meg. A két éjszaka alatt első este az olasz ételekkel ismerkedhettünk meg az étteremben.

Az étkezés után az úgynevezett Welcome on Board party következett, mely során koccintottunk és élveztük az élőzene varázsát. A 10-es szinten található Living Room-ban a Chilean Trio alapozta meg a hangulatot. A három fős zenekar egy gitár és egy szintetizátor kiséretével, igazi populáris zenével szórakoztattak minket, miközben a kilátásban gyönyörködhettünk.

Az 5-ös szinten pedig a koktéloké és a zongoraszóé volt a főszerep. Tim Kruse zongorista könnyed dallamainak köszönhetően kipihenhettük a nap fáradalmait.

Azamara Pursuit - hajosutak.com

A második nap egy igazán sokszínű, izgalmas ételekből álló reggelivel indult. Választhattunk a friss felvágottak, sajtok, pékáruk közül.  A helyben készült gofri illetve palacsinta mellett megtalálható volt még az omlett grillezett, portobellói gombával és kecskesajttal, a francia lecsó bazsalikommal és tojással.

A bőséges reggeli után pedig mégjobban felfedeztük a hajó szolgáltatásait. Többek között megtekintettük a fitness termet és a spa különleges szolgáltatásait. A THESANCTRUM névre keresztelt spa részleg olyan, a relaxációt elősegítő szolgáltatásokat nyújt, mint például az Elemis lávaköves aroma masszázs, jáde köves terápia, svédmasszázs, akupunktura vagy a reflexológia, azaz talpmasszázs.

LAKOSZTÁLYOK ÉS KABINOK

Club Belső kabin:

A belső kabin 14,7 m2-es, mely kettő fő elhelyezésére alkalmas, a fürdőszobában tusoló található. A kabinhoz 24 órás szobaszervíz, welcome gyümölcskosár bekészítés, plüss pamut fürdőköntös és papucs jár. Francia piperecikkek, friss virágok teszik kellemessé az utazást.

Club Continent lakosztály:

Ezek már 3 fős lakosztályok, viszont a kisebb lakosztályok közé tartoznak, 24,8 m2. Tágas fürdőszoba káddal. Teljesen új dekorációval rendelkeznek, amelyet a természet, a víz, a homok, a fa és a kő elemei inspiráltak. A kabinhoz 240 perces internet/fő, egyszeri mosodai szolgáltatás/7 éjszaka, á la carte étterem helyfoglalás, kabinban lévő rövid ital fogyasztás, elsőbbségi be-és kicsekkolás 300 dollar értékű fedélzeti költőpénz/fő és inasszolgáltatás jár.

Club Spa lakosztály:

A TheSanctum Spa mellett található, a legújabb lakosztályok, melyek  a kortárs design, kényelem és kényeztetés megtestesítői. A 38,5 m2-es lakosztályokban 2 fő fér el.

A lakosztályban 1 tágas fürdőszoba külön wc-vel, káddal és tusolóval. A hálószobában egy, a kérésre különágyazható ágy található. A kabinhoz 240 perces internet/fő, egyszeri mosodai szolgáltatás/7 éjszaka, á la carte étterem helyfoglalás, kabinban lévő rövid ital fogyasztás, elsőbbségi be-és kicsekkolás 300 dollar értékű fedélzeti költőpénz/fő és inasszolgáltatás jár.

Club Ocean lakosztály:

A lakosztály mérete 44,5 m2-es és 3fő elhelyezésére alkalmas.

A nagy nappalival és külön hálószobával rendelkezik, valamint a  padlótól a mennyezetig érő üvegajtóinak köszönhetően nagyon világos, a tágas verandáról csodálatos kilátás nyílik a partra. A márványozott fürdőszobában egy tusoló található. A kabinhoz 240 perces internet/fő, egyszeri mosodai szolgáltatás/7 éjszaka, á la carte étterem helyfoglalás, kabinban lévő rövid ital fogyasztás, elsőbbségi be-és kicsekkolás 300 dollar értékű fedélzeti költőpénz/fő és inasszolgáltatás jár.

Club Owner lakosztály:

Ez a legnagyobb méretű lakosztály, melynek mérete 56,1 m2-es és 3fő elhelyezésére alkalmas.

Ez a fényűző lakosztály egy nagy nappalival rendelkezik, ahol még egy étkezőasztal is helyet kap, külön hálószobával, melynek része egy kis gardrób. Padlótól a mennyezetig érő üvegajtókkal, saját balkonnal, márványozott fürdőszobával és egy különálló wc is található.

Azamara Pursuit - hajosutak.com

Napközben sor került egy az utazási irodák részére összeállított kvízre, mely megdolgoztatott minket, s kicsit megismerhettük a csapatunk tagjait.

Ezek után ellátogattunk a Southamptonban lévő áruházba, ahol különleges márkák egyedi dizájntermékei közül válogathattunk.

Az utasok rendelkezésére álló Azamara busz segítségével visszatértünk a hajó fedélzetére, s megtekintettük a Mamma Mia! című, nagysikerű filmet, ahonnan a pop-corn sem hiányozhatott.

A film után készülődtünk a vacsorára, mely az indiai kultúra legváltozatosabb fogásait hozta el számunkra.

A bőséges vacsora után az 5. szinten, a gyönyörű színházban a Sneak Peak című előadást tekinthettük meg, ahol a Four on the Floor együttese adott elő élőben olyan igazi, klasszikus, mindenki által ismert slágereket, mint például az ABBA- Waterloo.

Azamara Pursuit - hajosutak.com

Az est zárásaként elfogyasztottunk néhány finom koktélt, s hallgattunk a zongora dallamait.

A harmadik nap ismét egy rengeteg fogásból álló reggelivel vette kezdetét. A kínálatban szerepelt többek között füstölt lazac krémsajttal és bagettel, mediterrán saláta olívaolajjal, francia bacon póréhagymával és retekkel.

A reggeli befejeztével összepakoltunk a kabinjainkban, s közösen elhagytuk az Azamara Pursuit fedélzetét.

Köszönjük az élményeket!

Most pedig lássunk néhány adatot azzal kapsolatban, melyet a legtöbben kérdeznek meg: Mekkora mennyiségű étel és ital fogyott el a két éjszakás hajólátogás során?

• marhahús: 317.5 kg
  • borjúhús: 31.7 kg
  • csirkehús: 308.4 kg
  • hal: 204.1 kg
  • kávé: 31.7 kg
  • pezsgő: 88 üveg
  • víz: 2.310 üveg

ÉRTESÜLJÖN ELSŐKÉNT A KIVÁLÓ HAJÓÚT AJÁNLATOKRÓL!

A csillaggal jelölt mezők kötelezően kitöltendők.

Adatvédelmi tájékoztató

Az Adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, az adatkezeléshez a szolgáltatás (ajánlatadás) igénybevétele céljából hozzájárulok.*
igen

Hozzájárulok, hogy az adatkezelőtől (For Two Kft.) marketing anyagokat kapjak.