NCL Encore - hajosutak.com

Felfedeztük az új Norwegian Encore tengerjárót!

Irodánk meghívást kapott a Norwegian Cruise Line hajótársaságtól, hogy megismerhessük a  legújabb tengerjáróját.

Az NCL Encore hajót 2019.10.30-án látogattuk meg, 2 éjszakát töltöttünk rajta.

Miután megérkeztünk Hamburgba a repülővel, a hajótársaság transzferével elindultunk a kikötőbe.

A Breakaway Plus osztályba tartozó tengerjáró Bremerhavenből indult és Southamptonban kötött ki.

Lássuk, mi mindent sikerült felfedeznünk az új, 3,998 fő utaskapacitással rendelkező Norwegian Encore fedélzetén!

A hajóra érve megtörtént a check-in, mely során minden gyorsan és gördülékenyen haladt.

Ezekután elfoglaltuk 17 négyzetméteres, standard balkonos kabinunkat, mely gyönyörű kilátással, kényelmes bútorokkal és mesés designnal várt minket. Később felfedeztünk további kabinokat is.

Az NCL törekszik a minél környezettudatosabb hajózásra. A kabinokban dobozos vizek voltak bekészítve, a bárokban pedig papír szívószálakkal találkoztunk.

Felfedeztük a tengerjáró számos éttermét, s a sokszínű, ízletes kínálatot.

Amennyiben délután megéheznek az utasok, 5 különböző éttermet is kipróbálhatnak. (American diner, a svédasztalos Garden Cafe buffet, Savor, Taste és a The local bar & grill (mely a nap 24 órájában nyitva tart.)

Számos tematikus bár érhető el a fedélzeten, így mindenki megtalálhatja a számára legideálisabb helyet.

A vacsorával kapcsolatban szintén széles választék áll rendelkezésre. Többek között válogathatunk a Cagney’s Steakhouse, Los Lobos, Manhattan Room, a népszerű Onda by Scarpetta, és a japán Teppanyaki éttermek finom fogásai közül is.

Rengeteg szórakozási lehetőség kínálkozik az utasok számára.

A hajó tetején található egy két szintes Gokart pálya (fizetős), lézerharc pálya, valamint egy hatalmas játékterem, ahol a virtuális valóságé a főszerep! A Galaxy Pavilionban átélhetjük az ejtőernyőzés, forma 1, hullámvasút izgalmait is.

Ezekután megismerkedtünk a kisebbek számára kialakított szórakozási lehetőségekkel is. A mini- illetve tini clubbokban számos babzsákfotel, Xbox, Play Station és csocsó várja a fiatalokat.

A felnőttek részére pedig kialakításra került egy hatalmas kaszinó külön dohányzórésszel.

Később megtekintettük az Observation lounge-ot, ahol a pihenés van a fókuszban. Megpihentünk a kényelmes fotelekben, felfedeztük a minisvédasztal kínálatát, s figyeltük a kéklő tengert.

Bejártuk a Haven névre hallgató külön területet is, ahol átélheti az igazi luxus utazást. Kényelmes és tágas kabinok, 24 órás komornyikszolgálat, külön étterem, medence, napozórész található.

Végül felfedeztük a színház mesés világát is. A nagyjából 800 fő befogadására alkalmas óriási teremben 1,5-2 órás előadásokat láthatunk, melyek nagy része saját rendezésű. Az előadások ingyenesek, de helyet kell rájuk foglalni. A Kinky Boots Cyndi Lauper eredeti pop-zenéjével és dalszövegeivel dolgozik, a The Choir of Man előadása közben pedig megelevenedik az igazi angol kocsma fergeteges hangulata.

ÉRTESÜLJÖN ELSŐKÉNT A KIVÁLÓ HAJÓÚT AJÁNLATOKRÓL!

A csillaggal jelölt mezők kötelezően kitöltendők.

Adatvédelmi tájékoztató

Az Adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, az adatkezeléshez a szolgáltatás (ajánlatadás) igénybevétele céljából hozzájárulok.*
igen

Hozzájárulok, hogy az adatkezelőtől (For Two Kft.) marketing anyagokat kapjak.