Kedvenc hajóink – 3. rész

Az MSC Seaside-al a Karib-tengeren

Cikksorozatunk 3. részében karibi vizekre evezünk az MSC Hajótársaság egyik legszebb hajójával. Kolléganőnk 2018-ban fedezte fel a térséget egy privát nyaralás keretein belül.

A hajóról:

• Max. magassága: 72 m
  • Max. sebesség: 21,3 csomó
  • Nyílt területek: 43 500 m2

Miért érdekes ez a hajó?

Az MSC hajótársaság flottájában ez az első olyan hajó, amelyet az Egyesült Államokban kereszteltek meg, és amelyik a Karib-térségben szelte a habokat 2018-ban. Az MSC Seaside Miami kikötőjéből indult első útjára 2017 decemberében.

A különleges vízparti sétány körbe öleli a hajót, mely különféle helyeket kínál az utasoknak, ahol vásárolni, enni, napozni lehet, míg a panorámalifteknek köszönhetően lélegzetállító kilátás nyílik a tengerre.

Az MSC Seaside hajón van az egyik legnagyobb és leginteraktívabb Aquapark, mely tengerjárón található. Két fedélzeten nyújt szórakozást és programokat gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt. A Slide boarding technológia jellemzi a vízi parkot: a csúszkálást kombinálják az interaktív játékokkal. Ez az élvonalbeli “vízi csodavilág” technológia biztosítja a szórakozást az egész családnak.

Ami a legjobban tetszett:

Az MSC akkori legújabb hajója volt a Seaside, és mivel gondoltuk érdemes lenne a saját szemünkkel megnézni és egyben pihenni egyet a Karib-tengeren, ezért lecsaptunk egy kabinra.

A hajó Miamiból indult, érdemes előtte 2-3 nappal érkezni, hogy fel tudjuk fedezni Miamit és a környékét, hisz látnivalóból akad jó pár, így az autóbérlés a legegyszerűbb módja a környék felfedezésének. Igaz a hír, miszerint Amerikában nincs olyan, hogy valami gyalogtávra lenne, tehát ha tehetjük mindenképp szerezzünk be egy autót.

Amikor a kikötőbe értünk, szinte nem is hittünk a szemünknek, a Seaside óriási volt, egy fényképre rá sem fért, és vadi új fényében pompázott, várta az utasait, hogy tegyen velük egy kört. A hajó 20 emelet magas, telis-tele bárokkal, szórakozóhelyekkel, éttermekkel, számos medence, csúszda, jacuzzi várt ránk, és a hajó tetején egy zipline amit a bevállalósaknak KÖTELEZŐ kipróbálni! Ezen felül, minden este különböző showműsorokat volt lehetőségünk megnézni a színházban.

Az első kikötőnk Ocho Rios volt Jamaikán. A helyiek szeretettel várták a lezúduló tömeget a hajóról, hogy elvihessék őket kirándulni. Egyébként aki beszél nyelvet, annak mindenképp érdemes helyiekkel kirándulnia, hiszen ők tudják a legcsodálatosabb helyeket megmutatni az idelátogatóknak. Nem kell félni, szuper kedves mindenki, és csak a munkájukat végzik, hisz nekik ez jelenti a megélhetést! Ezek után még ellátogattunk a Kajmán-szigetekre, Cozumelre, Nassauba majd vissza Miamiba. A legmeghatározóbb élmény Cozumel, Mexikó volt, hiszen mi itt is béreltünk autót, felfedeztük a sziget minden zegzugát, majd a nap végén egy eredeti mexikói bárban hűsöltünk hamisítatlan Margarita koktéllal. Személy szerint ez az útvonal és hajó a kedvencem lett, bármikor visszamennék.

Aki teheti utazzon és fedezze fel a világot!

ÉRTESÜLJÖN ELSŐKÉNT A KIVÁLÓ HAJÓÚT AJÁNLATOKRÓL!

A csillaggal jelölt mezők kötelezően kitöltendők.

Adatvédelmi tájékoztató

Az Adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, megértettem, az adatkezeléshez a szolgáltatás (ajánlatadás) igénybevétele céljából hozzájárulok.*
igen

Hozzájárulok, hogy az adatkezelőtől (For Two Kft.) marketing anyagokat kapjak.